Sabtu, 13 Agustus 2005

Aku Adalah Seekor Harimau

Aku adalah seekor harimau yang akan selalu melindungimu cintaku

Aku akan melindungimu dari harimau-harimau yang menunjukkan kekayaannya

Aku akan melindungimu dari marimau-harimau yang memaparkan kepitarannya

Aku akan melindungimu dari harimau-harimau yang menggunakan kelihaiannya

Aku akan melindungimu dari harimau-harimau yang mamaksakan kekuasaannya

Aku akan melindungimu dari harimau-harimau yang menampakkan ketampanannya

Aku akan melindungimu dari semua harimau yang akan merebut dirimu dari diriku

Sebab aku adalah seekor harimau yang mempunyai kekayaan, kepintaran, keliahaian, ketampanan dan kekuasaan diatas harimau-harimau yang licik yang akan merebut dirimu dari diriku

Aku akan menghajar semua harimau yang berniat mengganggumu sayangku 
(Gantira- Wollongong Australia)

Tidak ada komentar: